Dijous 25 de setembre: 19:30h
ÒPERA: IL BARBIERE DI SIVIGLIA (Directe des de l’Opera de París)
DIRECTOR D’ORQUESTRA: Carlo Montanaro
DIRECTOR D’ESCENA: Damiano Michieletto
INTERPRETS:
IL CONTE D’ALMAVIVA: René Barbera
BARTOLO: Carlo Lepore
ROSINA: Karine Deshayes
FIGARO: Dalibor Jenis
BASILIO: Orlin Anastassov
FIORELLO: Tiago Matos
BERTA: Cornelia Oncioiu
UN UFFICIALE: Lucio Prete
CANTADA EN ITALIÀ

Dijous 25 de setembre: 19:30h

DIRECTOR D’ORQUESTRA: Carlo Montanaro
DIRECTOR D’ESCENA: Damiano Michieletto
INTERPRETS:
IL CONTE D’ALMAVIVA: René Barbera
BARTOLO: Carlo Lepore
ROSINA: Karine Deshayes
FIGARO: Dalibor Jenis
BASILIO: Orlin Anastassov
FIORELLO: Tiago Matos
BERTA: Cornelia Oncioiu
UN UFFICIALE: Lucio Prete
CANTADA EN ITALIÀ

Sense cap dubte la més famosa òpera bufa en la història de la música i una font eterna de delit. Rossini va compondre en només unes poques setmanes, prenent prestada l’obertura i certs aires de les seves obres serioses i còmiques. Tots els conjunts notables, però, són originals. Al final del primer acte, Rossini combina diversos estils i articula duos, trios, quintets i sextets amb virtuosisme estupefaent. Il Barbiere di Siviglia era també un dels primers triomfs de l’òpera a Europa. L’estrena, realitzada el 20 de febrer 1816, a Roma, va ser un fracàs rotund, a la qual van assistir tots els enemics de Rossini. Però l’òpera va ser re-estrenada ràpidament, el 22 de febrer, rebent un calorós aplaudiment. És normal que Rossini es trobés amb una gran resistència inicial. Ell va enfrontar-se al vell món amb la seva visió moderna de l’òpera. Amb el seu increïble entusiasme i alegria juvenil, aquest va ser el treball que va contribuir al naixement de la brillant reputació internacional de Rossini.

Amb aquesta nova producció, el director d’escena italià Damiano Michieletto fa el seu debut a l’Òpera de París.

COMPRAR ENTRADES

DOBLADA AL CASTELLÀ: COMPRAR ENTRADES

Divendres 19 de setembre: 17:30h

Dissabte 20 de setembre: 16:00h

Diumenge 21 de setembre: 16:00h

Dimecres 24 de setembre: 16:00h

Dijous 25 de setembre: 17:30h

VOSE: COMPRAR ENTRADES

Divendres 19 de setembre: 19:30h

Dissabte 20 de setembre: 20:00h

Diumenge 21 de setembre: 20:00h

Dimecres 24 de setembre: 20:00h

Dijous 25 de setembre: 19:30h

Dissabte 20 de setembre: 16:00h

Diumenge 21 de setembre: 16:00h

Dimecres 24 de setembre: 16:00h

COMPRAR ENTRADES

Diumenge 21 de setembre: 18:00h

Diumenge 28 de setembre: 20:00h

Dimecres 1 d’octubre: 20:00h

Dimecres 8 d’octubre: 20:00h

Diumenge 12 d’octubre: 20:00h

Dimecres 15 d’octubre: 20:00h

COMPRAR ENTRADES

Divendres 19 de setembre: 22:15h

Dissabte 20 de setembre: 22:00h

Diumenge 21 de setembre: 20:00h – 22:00h

Dimecres 24 de setembre: 20:00h – 22:00h

Dijous 25 de setembre: 22:00h

COMPRAR ENTRADES

Divendres 19 de setembre: 18:00h

Dissabte 20 de setembre: 18:00h

Dimecres 24 de setembre: 18:00h

Dijous 25 de setembre: 18:00h

COMPRAR ENTRADES

9 pel·lícules. 9 formes molt particulars de veure, sentir, ser i viure al Brasil. Amb obres de diferents temàtiques i estètiques, la Mostra de Cinema Brasileiro a Barcelona presenta una diversitat i singularitat molt característica del cinema independent produït actualment en aquest país.

MÉS INFORMACIÓ

Dimecres 1 d’octubre: 20:00h

Divendres 3 d’octubre: 20:00h

Dissabte 4 d’octubre: 20:00h

Diumenge 5 ‘octubre: 20:00h

COMPRAR ENTRADES

DOBLADA AL CASTELLÀ: COMPRAR ENTRADES

Dissabte 20 de setembre: 18:00h

Diumenge 21 de setembre: 18:00h

Dimecres 24 de setembre: 18:00h

VOSE: COMPRAR ENTRADES

Divendres 19 de setembre: 21:30h

Dissabte 20 de setembre: 22:00h

Diumenge 21 de setembre: 22:00h

Dimecres 24 de setembre: 22:00h

Dijous 25 de setembre: 21:30h


Dissabte 20 de setembre: 16:00h

Diumenge 21 de setembre: 16:00h

Dimecres 24 de setembre: 16:00h

COMPRAR ENTRADES

Dimecres 24 de setembre: 21:45h

Dimecres 1 d’octubre: 21:45h

COMPRAR ENTRADES

Casa Àsia presenta la segona part del cicle de cinema de Filipines que abasta la filmografia del període 2010-2011. Es tracta d’un cinema que reflexiona sobre sí mateix des de dintre i simultàniament sobre la realitat social de l’escenari en el qual es produeix. Donant continuïtat al que es va denominar en els anys 70 “Nou
Cinema Filipí” i que de la mà de Lino Brocka defensava la necessitat d’una indústria cinematogràfica pròpia, aquest cicle pretén mostrar l’obertura de cineastes de les següents generacions. Més enllà de noms com el de Ismael Bernal, Brillante Mendoza, Mike de León, Mario O’hara o fins i tot el del prolífic Raya Martín, que va
rodar a Bilbao i Madrid la seva última pel·lícula “Bona nit Espanya”, el cinema filipí ha conegut un important desenvolupament en l’àmbit experimental igual que en els diferents gèneres. Hi ha altres directors com Raúl Jorolan, Joel Lamangan, Remton Siega Zuasola, Chito Roño, Sheron R. Dayoc, Marlon N. Rivera o Alvin B.
Yapan, l’obra dels quals contribueix al reconeixement d’una identitat que reclama el seu lloc a la història. Les set pel·lícules que formen part d’aquest cicle tenen com a objecte la narració de la vida quotidiana d’un país a través de diverses veus que s’uneixen formant una espècies de mosaic que ens permet conèixer millor un paisatge cultural comú i la vida social dels seus habitants.

ATENCIÓ! Degut a un problema tècnic amb la subtitulació de la pel·lícula del cicle de Filipines prevista per aquesta setmana ens veiem obligats a avançar la projecció del film “EL BAILE DE LOS PIES IZQUIERDOS”, prevista per la setmana vinent. El dia 27 de setembre projectarem THE WOMAN IN THE SEPTIC TANK. Disculpeu les molèsties.

Casa Àsia presenta la segona part del cicle de cinema de Filipines.Es tracta d’un cinema que reflexiona sobre sí mateix des de dintre i simultàniament sobre la realitat social de l’escenari en el qual es produeix. Donant continuïtat al que es va denominar en els anys 70 “NouCinema Filipí” i que de la mà de Lino Brocka defensava la necessitat d’una indústria cinematogràfica pròpia, aquest cicle pretén mostrar l’obertura de cineastes de les següents generacions. Més enllà de noms com el de Ismael Bernal, Brillante Mendoza, Mike de León, Mario O’hara o fins i tot el del prolífic Raya Martín, que varodar a Bilbao i Madrid la seva última pel·lícula “Bona nit Espanya”.Set pel·lícules que formen part d’aquest cicle tenen com a objecte la narració de la vida quotidiana d’un país a través de diverses veus que s’uneixen formant una espècies de mosaic que ens permet conèixer millor un paisatge cultural comú i la vida social dels seus habitants.

PROGRAMACIÓ

Descomptes especials i col·laboradors